Tuesday 9 June 2015

refashioned tshirt & pants


Dziś dwie przeróbki: koszulka i spodnie.
Podkoszulek powstał z wielkiego t-shirta mojego męża: Dodałam przezroczyste koronki z boku i obrobiłam dekolt oraz otwory rękawów czarną tasiemką.
Spodnie to nic innego jak moja była apaszka. Przycięłąm, odszyłam, dodałam gumkę i gotowe. Nie mam ani tutorialu jak to zrobić, ani zdjęć ubrań sprzed transformacji - to błąd, następnym razem nie zapomnę o tym szczególe. Ale mam za to krótki film na końcu posta, zapraszam do oglądania!
A dziś znowu siadam do maszyny - tyle nowych rzeczy do uszycia na mnie czeka.





 
Today I want to show you two items I refashioned recently. The vest was previously my husband's t-shirt, which I transformed by adding some transparencies to the sides and black bias tape. 
 
Second transformation are my pants which I sew refashioning the scarf I found in my wardrobe.
 
I didn't prepare the tutorial for these refashions. There is only this video to watch. Hope you'll enjoy it! 
 
 
 

No comments:

Post a Comment