Saturday 6 June 2015

Kids' summer outfits



 Upały nadeszły równie niespodziewanie, co chórem wykrzyczane przez moje dzieci: maaamooo, ja nie mam co na siebie włożyć!
Jak to? Dlaczego? Szafy pełne!
Pełne za małych szortów, przyciasnych spodenek, przykrótkich spódniczek, zeszłorocznych sukienek (awansowanych do miana tegorocznych tunik).
Rada, nierada, wzięłam się ostro do roboty. Nierada, bo miały być sukienki dla mamy, a są szorty dla maluchów, spodenki i jedna spódnica. Tyle naszytego. Reszta wycięta, czeka na poniedziałek.

It's real heat wave in here. My children had nothing to wear on this weather. Last years pants, skirts, dresses and shorts are too small, too tight, too short. There was no way out - I had to sew them some new stuff for this time.
Dresses I wanted to sew for myself have to wait. My new tutorial as well, but I promise not for long.

Dla chłopaków szorty powstały z dawnych zasłon z Ikei:

The shorts for boys are made from old ikea curtains:


Na dziecięce krótkie spodenki wystarczy taki maleńki kawałek materiału:

To make shorts for kids you need small fabric's leftover:



Właśnie, hurtowo dziewczęce gatki i spódnica przed kolano:

For girls only:



I było jeszcze: maaamooo, ja też chcę takie spodnie jak ty masz.Chodziło im o te spodnie .
Wiec mam już gotowe jedne, jeszcze trzy pary przede mna.

She wanted to have pants like mine:


1 comment:

  1. Hello from Spain: thanks for your visit to my blog dedicated to Barbies. Fashion and beauty are some of my passions. I really like your creations. Fabulous looks. . Keep in touch

    ReplyDelete